dissabte, 23 de maig del 2009

Mapa El Vivgilant en el camp de sègol

[...] He viscut a Nova York tota la meva vida, i em conec Central Park com el meu tou de la mà perquè sempre hi tinava i anava en bicicleta quan era petit, però vaig tenir uns problemes de campionat per trobar el llac aquella nit. Sabia on era-just al cantó de Central Pak Sud i tot això-, peró no el podia trobar. Devia estar més borratxo del que em pensava. [...]
Holden, el protagonista de la novel·la, estè perdut no només a la seva ciutat natal, Nova York, mentre busca el llac per preguntar-se: On van els ànecs quan el llac queda ben gelat? Doncs els taxistes no li saben donar resposta vàlida. En Holden es troba perdut en el laberint que és el camí que enllaça infància i món adult, aquest camí és també anomenat adolescència, el camí dels experiments, frustracions, desamors...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada